Część zdjęć na blogu zostało wykonanych przez Maćka Famielca z Foto Atelier Famielec Bochnia. Dziękuję!

4 stycznia 2012

Świąteczna wymianka

Na wstępie chciałam podziękować Marioli z http://fioletowybuduar.blogspot.com/ oraz Frydzi  http://frydzia2009-sutasz-soutache.blogspot.com/ za nagrodę "one lovely blog", gdyż w poprzednim poście zapomniałam podziękować :) Miło dostawać wyróżnienia- i z kolei ciężko nominować tak mało blogów kiedy w sieci tyle wspaniałości można znaleźć. 
Może po prostu spełnię niewielką część zadania i napiszę kilka faktów o sobie :)
1. Po pierwsze uwielbiam swoje adoptowane zwierzaki- świnki morskie, które zresztą większość z Was poznała :)
2. Kruche ciasto to jest to- kocham w każdej postaci- byle bez dżemu!
3. Marzę o psie
4. Szczęśliwa :)
5. Obdarzona cudownym rodzeństwem w liczbie sztuk 5- ja jestem ta najmniejsza :)
6. W związku z powyższym marzy mi się liczna rodzinka z punktem 3 oczywiście.
7. Ale ciągle szukam swojego miejsca w życiu :)

Nowy rok często skłania do refleksji- raczej nie stawiam sobie nigdy noworocznych postanowień, ale planuje co chciałabym osiągnąć w najbliższym roku. Zeszły rok przyniósł mi dużo- m.in ukończyłam studia, a przede wszystkim odnalazłam jakąś zagubioną cząstkę siebie- właśnie poprzez sutasz. I powiem szczerze że chyba z tego najbardziej się cieszę. Jakieś 10 lat temu porzuciłam swoją "artystyczną duszę" (i nawet nie wiem dlaczego, bo od dziecka latałam z farbami i kredkami) i teraz wróciła ona do mnie ze zdwojoną siłą :) 
Co przyniesie mi nowy rok- zobaczymy, ale tak naprawdę już na samym jego początku szykuje mi rewolucję w życiu :)

I dochodzę do sedna- czyli do świątecznej wymianki na forum wizaz.pl. Wersja trochę bardziej sylwestrowa niż obrazek ze zdjęcia, który był słowem "kluczem" ;)
Bransoleta wykonana haftem koralikowym.




I zdjęcie klucz:



P.S w nowym roku powinnam się zabrać za porządną obróbkę zdjęć ;)


6 komentarzy:

  1. Więc ja życzę Ci, by Nowy Rok był obfitością twórczości:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech w nowym roku cię prowadzi twoja piekna artystyczna dusza :) A życiowe rewolucje oby doprowadziły do znalezienia swojego miejsca...wszystkiego dobrego!
    Z niecierpliwością czekam na twoje noworoczne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bransoletka. Życzę wielu obfitości w nowym roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę duuużo weny twórczej, zdrowia, szczęścia w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna ta bransoleta! Wszystkiego co przynosi Ci szczęście w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń